? ??????????????Blue Skull? ????? ?? ???Rating: 4.5 (26 Ratings)??115 Grabs Today. 9689 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Crystal Drops? ????? ?? ???Rating: 4.2 (44 Ratings)??114 Grabs Today. 26332 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

About Me

My photo
Shah alam, Selangor, Malaysia
没头没脑的青春派少女。一个很怕学哥学姐们的24届学记~总控制不了自己的喜怒哀乐.非常情绪化的巨蟹座女生。我什么都写。你可以选择看或不看,但请留下你的足迹,让我知道你来过。

January 01, 2009

压力压力

PMR要到了。
Time table 排得满瞒。

Monday: Piano-1 hour
Tuesday: English-2 hours
Wednesday: Science, BM, Sejarah-2 hours 15 minutes
Thursday:Maths, English,Geografi-2 hours 15 minutes
Friday: BM-2 hours 30 minutes

好紧张哦~
无形的压力穷追着我不放。

8 贴心忠告:

幸福王子 said...

表给自己太大压力,不然会适得其反的。
懂得轻松,是面对压力的好方法~

HansonLi said...

有很忙咧
我以前只补四科
不要给自己太大的压力哦
放松放松

YLP said...

放松。。。放松。。。
加油。。。不要给自己那么多压力。。。

The Moderation-ist said...

我还没准备!

said...

我来给你加油咯~~

加油~~

加油~~

加油~~

The Moderation-ist said...

加油!放轻松哦~

Chris said...

努力读书哦。

ZhanYan展妍 said...

我会努力的!
谢谢你们的支持和打气!