? ??????????????Blue Skull? ????? ?? ???Rating: 4.5 (26 Ratings)??115 Grabs Today. 9689 Total Grabs. ?????
?Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Crystal Drops? ????? ?? ???Rating: 4.2 (44 Ratings)??114 Grabs Today. 26332 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

About Me

My photo
Shah alam, Selangor, Malaysia
没头没脑的青春派少女。一个很怕学哥学姐们的24届学记~总控制不了自己的喜怒哀乐.非常情绪化的巨蟹座女生。我什么都写。你可以选择看或不看,但请留下你的足迹,让我知道你来过。

November 14, 2008

Presentation

下个星期五就是今年在Ace ed-venture的最后一天了。感觉好惆怅~~纳闷ing..不知道明年会和谁同班呢?

明年我会去 Sec 3 - Tuesday - 8pm~10pm.会认识很多朋友吗?他们会不会很友善呢?

刚刚做完Speech..
虽然我写了许许多多的points,
可是我去到前面
就巴不得快快讲完、快快回去座位。
说的是我觉得哪个岁数是最好的。

我选了18岁。
可是我竟然说自己Reborn~我其实是想说我重回自由!
结果惹得全班哄堂大笑。

“I don't need to work so hard for money,because my parents will give me money to buy things."

"Loser!"

“I can try to drive car alone. And this will be the first time to feel awesome!"

"You sure? What if happens accidents?"

气到我~!得罪了他们什么啊?

有些选21岁的就说
“In this age, I can take part in politics. I can vote!"

"Which? D.A.P or BN"

选0岁的就说
"This mean I am a new-born baby. I am my parents first child!I have my first look, first listen and first......talk."

"Are you sure you can talk?"

"Okay fine..Err..then it will be my first cry!"

总而言之,他们的答案各种各样,有的更令人哭笑不得!

0 贴心忠告: